i swore not to fall again but this don't ever feel like fallin'

hello. ikväll har jag varit med isabella & sofia. suprise? nepp. vi hade kul iallafall, köpte massa godis och sånt. bellsen var deppig så vi gjorde hennes humör lite bättre (hoppas jag). nu sitter jag iallafall och lyssnar på Halo-låten som jag i vanliga fall inte kan lyssna på för jag brukar bli så ledsen. men nu kan jag :) för jag är glad, hihi. är på mys-humör, haha. och inte med vemsomhelst, vill mysa med honom :)


every rule i've had you breakin'
is the risk that i'm takin'
I ain't never gonna shut you out.

you're everthing i need and more
it's written all over your face


Kommentarer
Postat av: Anonym

du förtjänar det bästa, SÅ glad för dig finisen!

2009-07-24 @ 03:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0