i don't wanna work todaay or ever again..

tjuu. idag har jag jobbat på som den arbetsmyran jag är (haha). tjänade ihop en hel del så nu ska han fanimej va' glad. det har inte varit en bra dag idag, allting jag gjort har blivit fel. vaknade helt enkelt på fel sida. jag var helt deppig hela morgonen och förmiddagen och när jag satte mig på bussen från sollentuna till stinsen kände jag att jag bara ville gråta för jag hellre ville hem till min säng och gömma mig under täcket.. hehe så är det ibland.

resten av dagen tappade jag ut jordgubbar, fick ont i ryggen, mådde illa och allt va' bara kaos. när jag väl fick sluta så var jag jättetröstig. nivet när man skulle göra vad som helst för vatten? så jag sprang mitt snabbaste in på affären och köpte en MER. sen fick jag springa till bussen och sen när jag väl satte och väntade på pendeltåget  så tappar jag ner den i världens festaste spott-pöl. det var inte ens en spottloska, det var en spottpöl. fyfan. då hade jag ingen lust längre så jag lämnde den där. aja, ikväll ska jag iallafall bara vara hemma och ta det lugnt, orkar inget annat. ciao

nu hade det suttit bra med nutella!

Kommentarer
Postat av: sofias

ta det lugnt, mathilda.. tänk om tio dagar <3

2009-07-22 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0