got my mind on my money, money on my mind

vet ni vad som är liite drygt? att tappa bort sin fjärrkontroll. gjorde det någongång i helgen, kan möjligtvis varit natten mellan fredag och lördag och jag har inte haft orken eller tiden att leta efter den sen dess. så nu går bara MTV här hemma och det är faktiskt inte så roligt. undra när jag ska ta tag i mig själv och leta upp den?

annars så jobbade jag på som vanligt idag, julia kom och hälsade på. hon var med mig hela dagen, tack för sällskapet! åkte direkt hem till isabella, sofia dissade oss så vi hade myskväll för oss själva. tittade på film och åt gott, det var väldigt roligt det. nu är jag hemma och ska snart sova, ska tydligen jobba imorgon oxå.. yey. aja, tänk på pengarna mathilda, tänk på pengarna!


Kommentarer
Postat av: soffan som vill åka till ikea nu, nu, nu!

dissa inte alls, visste bara inte om det! =(

2009-07-15 @ 00:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0