för det är ingen vanlig dag

nu har jag kommit hem, klockan är 02.41 och jag ska sova snart. blev upphämtad för några timmar sen av anki & maria och åkte hem till maria för att gratta henne. nu är klockan över tolv och det betyder att hon inte längre är liten, hon är 18 år! och hon fyller inte bara arton, hon fyller maria. (vi vet :) hon fick presenter av mig och vi pratade lite och nu kommer vi inte ses på hur länge som helst om vi inte träffar på varandra imorn på graneberg dvs.

förresten, jag glömde bort att säga att världens sötaste lilla valp gick förbi idag när jag jobbade! jag och anna blev som galna, det var kanske den sötaste kreationen i hela vida världen. det var en amstaff valp på 9 veckor och den var jättetörstig på grund av solen så vi gav honom vatten, iiiiihh jag vill ha hund NU!


Kommentarer
Postat av: anna

den var såå jävöa sööööt :D <3!!!

2009-07-03 @ 19:07:54
URL: http://anaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0