day 'n night

hej mina vänner! tänkte skriva imorse men helt plötsligt fick jag bråttom till bussen och då blev det inte så. igårkväll sov Melina (a.k.a mellis nuförtiden), hos mig och det var latjolajban. vi hade kul. åt och sånt, haha. idag åkte jag ner på stan och mötte jasmin. vi solade och sen följde hon med på dunch (dinner/lunch) med mupparna 1&2, isabella och sofia. nu är sofia här hemma och vi ska börja fundera på packningslista, man kan aldrig vara ute i för god tid! haha



förresten så har jag tagit reda på vad hårfärgen heter som jag använder eftersom jag fått fråga om det. Jag använder alltid casting creme gloss från Loreal. de här tre nyanserna nedan brukar jag använda mig av. från vänster: brun mahognykoppar, djup kastanj, ljus guldbrun. den i mitten är ljusast och den till höger är mörkast. jag använder dem för att det är toning och det förstör inte håret lika mycket som en vanlig färg. och också för att håret får jättefin färg, oavsett vilken man använder ur serien. det glänser också och håller rätt länge. på åhlens kostar de 109 just nu. jag rekomenderar starkt dem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0