borta tills imorgon

självklart ska jag försova mig! jag brukar aldrig göra det när det är viktiga saker som ska hända, min hjärna brukar liksom ställa in sig på att den måste vakna då men nu funkade den tydligen inte. som tur är så går nästa tåg om en och en halv timme så jag ska hoppa på det istället. kommer hem imorgon och tills dess får ni ha det så bra :) puss & kram.




Cause to be with you, thats where my heart wanna be
It's like I'm about to die just to get with you
Feel like youre putting me through World War II


i'm at war, fightin' for the one that I love and the one that I truly need
i'm at war, shawty I take a bullet for you girl cause you mean the world to me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0