3 saker

Tjaa. Jag tänkte att jag skulle göra en sån här liten trist lista innan jag hoppade i sängs, så här kommer en. Puss&godnatt :)


Tre saker jag inte förstår:
1. hur killars hjärnor fungerar
2. tekniska saker
3. varför jullovet är så kort


Tre saker som ligger vid mitt skrivbord:
1. en hudkräm
2. godispapper
3. foton


Tre saker jag gör just nu:
1. sitter på min stol
2. skriver
3. tittar på en konstig film på tv


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. uppleva saker
2. gifta mig lyckligt och få söta barn
3. känna att jag left ett bra liv


Tre saker jag kan
1. spara saker & pengar
2. dansa
3. sova till 3 på eftermiddagen och vilja sova längre


Tre saker jag inte kan
1. sjunga fint
2. många språk
3. hålla städat på mitt rum i en vecka


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. sjunga fint
2. ett annat språk
3. spela piano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0