tisdag; skola, jobb & plugg..

Hallådär blåbär. Har håltimme nu vilket är rätt jobbigt då alla andra har lektion... bu. Och dessutom är håltimmen en och en halv timme. Men aja, eftersom att jag verkligen måste plugga för att jag har två prov imorn så är det kanske lika bra. Tråkigaste ämnena också; matte & naturkunskap. Ja, jag ska ju äntligen göra det där stora naturkunskapsprovet som jag tjatat om här ett par veckor (månad?).  Smsar lite med Sofia också som inte har skola idag, orättvisst.

Slutar tjugo i tre idag och ska nog hem imellan och sedan jobba ikväll. Isabella ska också göra det så tänkte göra henne lite sällskap. Sen blir det pluggpluggplugg och sovasovasova. ja, det var väl min dag. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0