smile like you mean it.



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tillsammans med chris?

2009-01-21 @ 17:45:58
Postat av: sofie

Hej mathilda :)

jag tycker om din stil jätte mkt, och jag ska på chris brown konsert på fredag och jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig :/ skulle du kunna ge mig några tips? de vore jätte gulligt :)

2009-01-21 @ 19:19:58
Postat av: Mathilda

Hej sofie! tack så mycket, vad glad jag blir :). Ja, absolut. Jag vet inte om jag är så bra på sådant men jag skulle nog först välja om jag ska ha något bekvämt eller snyggt på mig (eller försöka mixa). Om du har ståplatser kan det ju bli lite jobbigt med högklackade skor och obekväma kläder. Om du har sittplats så är det ju mycket enklare. Tänk på att du kommer att få stå i kö ett bra tag också så ett par bekväma skor skulle jag nog ta. Sedan hade jag nog haft på mig leggings eller strumpbyxor och någonting snyggt till det. Ja, nu men när jag tänker efter så skulle jag haft ett långt linne, leggings & en kofta över. Det är bra att ha linne under eftersom det kan bli väldigt, väldigt varmt längst fram om du har ståplats. :) hoppas jag kunde vara till hjälp!

2009-01-21 @ 19:33:12
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jag hatar den

2009-01-21 @ 20:52:58
Postat av: Mathilda

vad hatar du för något?

2009-01-21 @ 20:58:04
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: sofie

åh tack så mycket :) ska nog köra nåt i den stilen, jag har ståplatser och det är nog som du säger, att de kommer bli jätte varmt. Måste nu bara hitta nåt fint linne som jag kan ha på mig hehe :D

2009-01-21 @ 21:03:54
Postat av: Mathilda

ja precis men jag hoppas du hittar något & har det kul ;D

2009-01-21 @ 21:12:05
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0