nyårsdagen & allting är stängt!

Hejhej! jag uppdaterade nyss om nyår så om ni vill titta på bilder så kan ni läsa inlägget under :). Ja, den här dagen har ju vart den segaste på länge. Låg i sängen till tre-fyra, i mörkret och tittade på teve tills Julia kom och plingade på. Hade ingen lust att göra någonting så bara låg där och slötittade på Vänner-maraton som gick på femman från 9.05 till 17.30 idag. Skönt det. Ja, Julia kom som sagt förbi och vi blev plötsligt väldigt sugna på pizza och godis. Julia som var bakis fick en voltaren och sen promenixade vi ända bort till Flöjtens pizzeria. Väl där shoppade vi för 200-kronor på pizza, godis, läsk & chips. Vi hade alltså en fettokväll. Vi kom hem lagom i tid till Victoria Secret fashion show och jag kan lova att det inte är smart att sitta och proppa i sig godsaker medan man tittar på dom där skönheterna, haha. Vi bestämde oss för att färga mig hår efter showen var slut och nu sitter jag här med ny färg fast jag vet inte riktigt hur det blev eftersom håret fortfarande är blött. Kanske kan lägga upp en bild imorn på hur det vart. Nu är klockan tjugo i elva och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Borde gå och lägga mig i tid ikväll eftersom jag ska till Stockholm imorgonbitti. Det var tänkt att jag, Sofia & Siham skulle dra dit tillsammans för att fira Sihams födelsedag (hon fyller 17 idag) men så vart det inte. Så jag träffar nog mamma där istället och uträtter lite ärenden. Nej nu känner jag att jag bara pladdrar på och inlägget blir bara längre och längre. Tack för mig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0