musik direkt

God morgon! sov inte så länge jag trodde att jag skulle idag, vaknade redan halv tolv (det är tidigt för att vara söndag för mig). Hann inte skriva igår så får väl berätta lite kort vad som hände. Jobbade som sagt med Isabella och det gick sjukt dåligt för mig, vart på jättedåligt humör då haha. När vi fick sluta gick jag och mötte Sofia på stan och vi gick till Musikens hus där Dash (erik, erik, vide, nils & matthew från min förra skola) skulle tävla i "musik direkt". Väl där träffade vi på många från gamla Valsätraskolan och vi fick sällskap av Calle, Philip & fler. Även fast inte vårat favvo-band gick vidare så hade dem helt klart den bästa fansen, gud så vi skrek & applåderade när de kom, haha. De var ändå bäst så det gör ingenting. Efteråt drog alla till Max men jag och Sofia åkte hem till mig och spenderade resten av kvällen här framför teven med chips, godis & musik. Sen började det ju spåra lite med påhittade danser och våra icke-vackra röster som hördes ända upp till dem som bor ovanför.. haha men kul hade vi!

Idag blir det en sån där chillerill dag. Ska bara städa lite, plugga lite, titta på de två nyaste gossip girl och One tree hill avsnitten som kommit ut i veckan och ta ett långt bad. Och ikväll blir det att träffa Chris också kanske, så det blir mysdag:) nej nu ska jag sluta skriva. Hej då!


Här har vi dem; dash!



Jag vann choklad! woho


Haha ja vårt humör var på topp


jag & Sofia


Calle & Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt din tröja? asfin :)

2009-01-25 @ 17:30:16
Postat av: Mathilda

den stor-randiga koftan är från Vila & är inte min, har lånat den utav en kompis :)

2009-01-25 @ 18:46:04
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett sexi calle är HAHAHHAHA

2009-01-25 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0