min torsdag.

Tjaa. Då sitter man här igen då, nyduschad & helt trött efter dagen som gått. Sålde rätt okej på jobbet idag, 3 i timmen i snitt, det duger men jag måste komma upp till fyra. Tur att man har Isabella där iallafall att roa sig med, haha.

Efter skolan idag drog jag ner på stan för att äntligen träffa Matilda som vart bortrest i Australien de senaste tre-fyra veckorna. Känns som en evighet sedan man träffade henne! vi tittade runt i lite affärer på stan (jag fick med mig två par skor hem och ett fint armband) och sen var det dags att möta upp Isabella. Vi hade lite tid över innan vi började så vi passade på att äta kebab på Little Italy, värt! det var hur gott som helst. Mätta & belåtna rullade vi mot Din-K-huset.

Häromdagen fick jag brev om att boken "Om jag kunde drömma" (twilight-boken) hade kommit till biblioteket i stan, eftersom jag hade ställt mig på kö. Så idag gick jag dit och lånade den och tänka börja på den ikväll. Får hoppas att den lever upp till mina förväntningar då, haha. Nej nu blir det att städa rummet och kanske börja läsa. Puss&godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0