min hektiska dag

Go kväll där ute! har inte hunnit skriva nått idag för det har vart så fullt upp. Var i skolan idag och sen drog jag ner på stan med Maria & Jasmin. Vi gick runt lite tills det var dags för mig att dra mig till "jobbet", ja det är ju inte riktigt mitt jobb än, det är det imorn! fick en massa information, papper osv och sen fick jag sitta bredvid en tjej och lyssna i headsetet när hon pratade med kunderna. Ska bli kul att testa själv sen! Efter att vart där i två timmar drog jag hem i kylan för att sedan vara med Majan & Becka som kom på besök. Hade trevligt med dom och skulle precis hoppa in i duschen när de gick när.. ja men precis den funkade inte igen. Fast den här gången testade jag som tur var innan jag hoppade in och schamponerade håret. Jag fick ett lite mindre utbrott och ringde till Frida som sa att jag kunde komma över och låna hennes dusch, min räddare i nöden! har äntligen fått duscha i en riktig dusch, haha. Härligt.

Imorgon har jag en lektion i skolan. Skulle egentligen haft två men ena är inställd för att vi ska samtala med lärarna igen. Dom verka tycka att vår klassa är problemklass men det är den faktiskt inte. Men skönt att slippa historia iallafall! jag slutar elva imorn, som varje fredag, och jag börjar jobba klockan tolv. Sedan jobbar jag ända till åtta imornkväll! lite drygt men Sofia kommer dit klockan fem så då får man lite sällskap iallafall. Ja, det var väl det viktigaste. Nu ska jag städa mitt rum :) hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå, den gången det inte funkade : tvättade du håret med schampoo utan att blöta det innan? Ska man ha schampoo i torrt hår? :O :O :O

2009-01-16 @ 12:27:42
Postat av: Anonym

vadå, den gången det inte funkade : tvättade du håret med schampoo utan att blöta det innan? Ska man ha schampoo i torrt hår? :O :O :O

2009-01-16 @ 12:27:45
Postat av: Mathilda

haha nej alltså det kom lite vatten först då jag la i schampoot men det försvann helt efter det

2009-01-16 @ 21:17:02
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :)

2009-01-16 @ 22:58:57
Postat av: Mathilda

Har precis börjat jobba på ett företag som heter Din-K som är telefonförsäljning. Man säljer boxershorts & strumpor över telefon, haha :)

2009-01-17 @ 00:21:07
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0