maria goes hot

God morgon världen. Vart inget bloggande igår, fick inte någon chans att sätta mig ner i lugn och ro och skriva utan hade lite fullt upp hela dan'. Jobbade ju som sagt från elva till fem och sen kom Maria hit och vi åkte iväg och köpte hårfärg till henne. Väl där borta (i gottsunda centrum) träffade vi på hennes föräldrar som var så snälla att dom skjussade hem oss. Hennes mamma berättade att dom hade ätiti potatisgratäng och undrade varför inte jag hade vart där. (Marias mammas potatisgratäng äger allt.) Maria hade inte bjudit mig och då vart jag lite sur. Jag & färgade och klippte hennes hår och det vart hurt brasom helst! hon var redan snygg innan men nu är hon gaaalet snygg ska jag säga er. Hår-fixningen tog sin lilla tid och sedan chillerillade vi bara hemma hos mig och pratade i flera timmar. Väärd kväll ska jag säga :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0