man lär sig av sina misstag.

Hejhej. Har vart lite dålig på uppdateringen och det finns en chans att den kommer bli dålig i helgen också. Idag var mitt humör var möjligen lite bättre igår, Maria gjorde min dag när hon sa att hennes mamma skulle laga potatisgratäng. Och som ni kanske redan vet är hennes potatisgratäng bäst. Lika god var den idag. Tack för det! Försökte göra lite planering i helgen & såhär vart det:

Fredag: slutar skolan 11.00, börjar jobba 12.00. Jobbar till 17.00, möter Malin på stan & åker hem för att äta middag. Kvällen avslutas med fest?.

Lördag:
Upp tidigt, 9.30 börjar Lördagsskolan som håller på till 10.00. Börjar jobba 11.00 och slutar 17.00. Hem & äta, byta om och dra på bio med tjejerna.

Söndag:
Sova länge! Dans på förmiddagen, plugga & gå ut och springa (ska bli min söndags-vana).


Back in the days i 9an då man festade varje helg.
 

Kommentarer
Postat av: sofias

får jag börja springa med dig, som back in the days? <3

2009-01-29 @ 22:52:11
Postat av: Mathilda

ofcourse my horse <3

2009-01-29 @ 23:19:47
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0