lördag

God morgon, hoppas ni sovit bra för det har nämligen jag. Sov 12 timmar inatt, skönt! igårkväll vart det inte något festande. Jag & Sofia tittade på Let's dance och Blondinbella som faktiskt inte var särskilt duktig. Sen fick vi för oss att vi skulle sjunga singstar så vi drog hem till henne och sjöng oss hesa. Kul var det iallafall! Nu ligger jag i sängen och tittar på MTV, har gjort det hela morgonen och sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Man har ju knappt någon lust att gå ut när det är så kallt utomhus. Längtar som sjutton till sommaren! tänk vad skönt med värme, sol & bad. Dessutom blir det Grekland i sommar också och då längtar man ju ännu mera.




 



åh, jag vill åka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0