if it makes you happy, it can't be that bad.

Hej! känns inte som att jag har vart hemma särskilt mycket de senaste dagarna. Och när jag väl är hemma sover jag bara eller stökar ner mer på mitt rum. Jag märker det verkligen att när man inte har vart hemma på ett tag ser rummet ut som ett bombnedslag. Men det är inte så konstigt för att nu när man gör så mycket så har man inte så mycket tid att tänka vad man ska ha på sig och därför slängs hela garderoben ut på golvet varje morgon. Ja, så går det till hemma hos mig.

Igår jobbade jag till fem och sen mötte jag Malin på stan och vi gick hem till mig och åt middag med mamma & lillebror. Senare kom Sofia hit och vi åkte till Emilio som hade lite oplanerad fest, haha:). Trevligt var det iallafall fast imorse fick jag verkligen ångra min utgång kvällen innan. Var som en död zombie imorse när jag skulle upp klockan sju för att gå på min första lördagsskole-lektion. Träffade Susanna på bussen och hon ska gå på företagseknomin med mig där så jag vart inte själv iallafall.

Efter lördagsskolan gick jag tillbaks till stan och mötte Isabella. Vi köpte med oss lunch och gick och jobbade tills fem. Kom hem för ett litet tag sen och då har jag hunnit äta och nu ska jag bara lägga mig i sängen och titta på The Hills. Eller Family Guy.. kan inte bestämma mig. Om en timme kommer Sofia och Fredrika och senare ska tjejorna på bio, ska bli mys. Hej då!




so what if right now everything's wrong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0