happy monday!

Hej! tralala vad sent klockan vart. Satt och pratade med mamma jättelänge när jag kom hem från dansen, trevlans trevlans. Ja det var ju dans ikväll, ja. Den här veckan startar dansen och jag gick på Jazz ikväll. Kul var det men fy så otränad jag var, haha. Får ligga i hårt nu, vill bli sådär vig som jag var förr! Imorn är det Modern och tänkte prova på street för den nya läraren också. & på onsdag är det street för Thomas som vanligt och sen kanske jag ska gå streetjazz på söndagar. Ja, de blir mycket att klura ut.

Idag var jag hemma hos Chris efter skolan och de va skoj det med även fast han kan vara lite dryg ibland haha. Är sjukt glad för att jag är ledig imorgon, det var så behövande! jag hade helt glömt bort att det var det och när jag nu fick reda på det idag hoppade mitt hjärta ett extra slag hahaha. Eller nåt sånt. Så imorn ska jag sova, sova & sen ska jag till Sara, min bästa frisör och fräsha upp håret lite, kan behövas. Sen ska jag möta upp Sofia när hon slutat och så blir det väl en sen lunch på subway. Låter som en alldeles utmärkt dag. Puss & hej leverpastej!


nu blir det dans, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0