Grekland

Hejhej. Har tittat på Gossip Girl & One tree hill nästan hela dagen. Hade missat att de 3 nyaste avsnitten hade släppts på pirate bay så jag laddade ner dem direkt. Annars har jag bara vart hemma idag. Har försökt plugga lite den senaste timmen men det är så tråkigt att det får mig att vilja begå självmord. Och det vill vi ju inte ska hända så jag tar nog en liten paus nu. Mamma tvingade mig att äta en sen middag också även fast jag inte är hungrig så ska jag väl äta snart också antar jag.

Och idag var det den stora dagen då Sofia S mamma skulle bestämma om hon fick följa med oss till Grekland i sommar eller inte och det fick hon! vi är överlyckliga och kommer att ha hur kul som helst. Vi två, 2 veckor på Grekland kan ju inte gå fel! Vi har redan en massa planer, det ska bli så kul. Nej nu ropar Johan att det är mat. Hejdå!


Här ligger vi och steker i sommar


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i grekland ska ni till?

2009-01-19 @ 23:26:18
Postat av: Mathilda

ön Samos :)

2009-01-20 @ 10:13:59
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

åk te ön zakynthos, festställe :)

2009-01-22 @ 00:07:20
Postat av: Mathilda

ja, har hört det faktiskt. :) fast vi känner några på Samos så det blir dit. närmast Turkiet också så man kan åka över dit.

2009-01-22 @ 21:28:08
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okej, men de låter bra ju :)

2009-01-22 @ 23:58:02
Postat av: Mathilda

jappjapp:)

2009-01-23 @ 08:40:19
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0