godnatt

nu är äntligen maria hemma i det kalla Sverige. Det var på tiden, hon behövdes här! tog en liten promenad över till familjen Refai där de precis kommit hem från Egypten (tänk vad härligt att vara där just nu). Jag fick finfina nagellack som hon köpt därborta, hon känner mig väl! haha. Nu är jag hemma och borde kanske sova eftersom jag ska upp klockan sju imorn och den är snart halv tolv. Fast det gör inget att det är skola imorn för fredagar är så sköna. Bara två lektioner och sen är det helg! Efter skolan imorgon ska jag fika med Mica (och förhoppningsvis Carola) från min förra klass på frisör :) ska bli hur kul som helst att träffa dem igen. Nej det var allt från mig idag, hörs imorn! puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0