godislover

Ih, ute är det inte varmt nu kan jag lova. Det är inte så mysigt att cykla heller. Ja, jag kom precis från ICA norby där jag var och hämtade ut pengar och köpte en marabou nonstop. Jag måste erkänna att jag faktiskt har ett beroende. Till socker & godis alltså. Jag har haft det i några år nu och det är faktiskt väldigt jobbigt! så fort det händer någonting minsta jobbigt blir jag galen om jag inte får godis (helst choklad). Och direkt när jag får det så blir jag lugn igen, haha helt sjukt egentligen. Det kommer och går i perioder, om jag bara äter godis en gång i veckan och håller det så i några veckor så brukar jag inte känna av det så mycket men t ex som nyss när det var jul så åt man ju rätt mycket och nu stannar det kvar. Har räknat att jag nog ätit godis varje dag sedan nyårsafton, DET är illa!

Men nog om godis. Min arbetsintervju gick bra idag och jag ska tillbaka imorgon på något möte med coachen. Om ni vill veta vad det är jag söker till så är det "Din-K collection", gamla Aros. Alltså strumpförsäljning via telefon, haha. Kändes verkligen som att jag behövde ett jobb och nu är jag på god väg. Kommer att jobba fredagar 12-18 och lördagar 11-17, det blir bra det. Nu ska jag titta vad som finns på TV och sen vänta på att Top Model ska börja. Hej då!

it's you and me tonight baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0