get yourself a job

gah, för mycket one tree hill kan inte vara nyttigt. Har nog sett dom här avsnitten som går på teve minst två gånget tidigare men dom blir aldrig dåliga! och nu har Dan gått till polisen och lämnat in sig också. ÄNTLIGEN, det är han så värd. Förövrigt så gick mina två kära vänner Isabella & Sofia på anställningsintervju idag också och jag börjar känna själv att det kanske är bra att skaffa sig ett jobb. Nästan alla jag känner har ett eller nej nu när jag skrev det insåg jag att alla mina nära vänner har ett jobb. Okej, illa Mathilda du får ge dig ut och leta. Fast innan jag gör någonting annat ska jag gå och äta för jag är huungrig. Det blir sparris-soppa, inte gott.. hej då så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0