fredag jao

Hej! oj oj vad trött jag är, ska försöka knåpa ihop ett blogginlägg innan jag går och lägger mig. Idag jobbade jag som vanligt från 12-17 (har bytt tid nu så jag slipper sluta så sent, skönt!). Kom dock en halvtimme försent p ga de jävlans bussarna. Jag kände mig som en idiot när jag fick springa fram och tillbaka mellan busshållplatserna! och så åkte bussen ifrån mig.. aja lång historia som jag inte orkar dra upp nu.

Jobbade ju som sagt till fem och då tog jag, Sofia & Siham bussen upp till Gottsunda och handlade lite. Jag & Sofia (som aldrig snålar med godsaker) köpte chips, godis, dipp & läsk för en bra bit över 100-kr, sjuka haha. Och eftersom jag var tvungen att bära allting runt i affären såg jag ut som om jag var världens tjockis. Det var till och med en kille som viskade "ja, hon var ju inte lite hungrgig.." eller nåt sånt. Haha, kul. Vi drog sedan hem till mig, lagade tacos & hade världens tjejkväll! Var så behövande, vi tre har inte umgåtts och pratat på länge nu och det fanns mycket prat och hemligheter att avslöja. Kan säga att jag skrattade så magrutorna kommer att komma fram imorn, haha. Ni är bäst!

Sedan tittade vi såklart när Blondinbella åkte ut ur Let's dance.. haha lite komiskt faktiskt. Men synd om henne. Och synd om oss, det var ju typ därför vi suttit och kollat varje vecka.. mobbade som vi är. Men hon är kul att garva åt när hon pratar med sin tillgjorda röst. Nu känner jag att tiden bara rinner iväg så jag ska försöka avsluta. Imorn jobbar jag från elva till fem och sedan ska jag & Sofia på Dash på Musikens hus. Yay! ha så kul, hejdå och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

''tillgjorda röst'' ?

hahah, hennes röst är fan pipig ;P

2009-01-24 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0