företagsekonomi

Godmorgon! sitter och har företagseknomi och för första gången på länge är jag inte så himla trött. Vi håller på med samma sak som igår, att skriva ansökan till jobb (inte på riktigt alltså). Jag försökte hitta nåt coolt som barnpsykolog men det tyckte inte min lärare skulle passa. Taskig! sen gick tiden för fort och tillslut fick jag kolloledare. Kul. Johannes som satt bredvid mig fick bartender på Rhodos. Haha, kanske lite skillnad.

Efter den här lektionen har jag bara matte & naturkunskap och sen ska jag på arbetsintervju. Kan ju vara bra att vi övar nu rå! så får se hur de går. Vi ska även göra våra individuella val också och jag har lite svårt att bestämma vad jag ska ta. Funderar på Etik & livsfrågor och Psykologi A. Vore kanske kul. Nej nu ska jag göra det man ska. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du jobba? :)

2009-01-14 @ 11:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0