.

Tjenare. Tittade precis på Hell's kitchen på teve, var finalen och den där Heather vann. Har faktiskt aldrig tittat på det förr och ja, det var väl sådär. Bra när man inte har något annat att se. Nu är det 2 and a half men och sen Top model! sesong 11 började förra veckan och jag ser fram emot den här sesongen, den verkar skoj. Fast dom har överdrivit med alla rymd-grejer. Aja, för er som inte har tittat så förstår ni nog ingenting.

Idag hade jag bara en lektion. Eller nja, jag hade två men den på morgonen råkade jag hoppa över för jag var så trött. Den var endå bara en halvtimme och sen skulle jag haft tre timmars håltimme tills sista lektionen. Så jag gick alltså bara på den sista. Det var företagsekonomi och vi skulle lära oss skriva ansökan till jobb, chillerill. Efteråt åkte jag ner på stan och åt på Subway med Isabella, Sofia & Moa. Väntar på att mamma ska komma hem också så ska vi planera vidare på Greklandresan i sommar. Nej nu är reklam slut, ciao!


Kommentarer
Postat av: sawa

jag såg oxå å hells kitchen då haha fast ja ville att den andra tjejen skulle vinna :P



haha konstig komentar men hare bra kram <3

2009-01-13 @ 19:41:10
Postat av: Mathilda

haha jo hon verkade mer proffotionerlig än den andra faktiskt. Men hon var ju seg när dom gjorde sista testet ;D

2009-01-13 @ 19:48:13
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0