.

Hejsan hoppsan. Är nog världens segaste just nu, vaknade nyss efter att ha sovit i fyra timmar. Det var så sjukt skönt men nu är jag helt borta i huvudet så det kommer bli svårt att plugga naturkunskap dom kommande timmarna. Men it needs to be done! En sak som är lite jobbigt också är att det bara forsar in massa brev, dagligen, från alla olika gymnasieskolor också. Typ "hej! nu ska du välja gymnasie", ja menar jag fick ju alla dem breven förra året, har de ingen koll? haha. Så ja, hälften av vår post består av sådant. Kan inte vara bra för pappersförbrukningen.. hahha. Nej nu ska jag göra någonting nyttigt! ciao.


någon som kanske har lust att ta över den här boken, jag känner att jag har tröttnat på den rejält!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0