.

blä vad naturkunskap suger. Verkligen, jag kommer aldrig behöva veta om näringsfattiga/rika sjöar eller om urdjur, bakterier osv i framtiden. Fakiskt helt ointressant. Men vad gör man liksom? man måste ju plugga. Fast nu tog jag en paus för att Sofia S kommer över. Hon har vart i sälen de senaste dagarna så har inte sett henne på ett tag.

Det var jättemys igårkväll hemma hos Johanna. Vi köpte godis och sen tittade vi på film och teve hela natten tills vi somnade. Vi sov länge idag, åt frukost, tittade på ännu en film och sen tog jag bussen ner på stan för att köpa ett nytt busskort. Sen begav jag mig hemmåt eftersom det var så kallt så min näsa frös till is. Skola imorn.. bu jag vill inte. Den här terminen kommer bli så dryg också, den är ju längre än höstterminen och jag kommer att ha massa att plugga igen som jag har missat eftersom jag bytte skola mitt i terminen. Och dessutom kommer jag få läsa företagsekonomi på lördagsskola. Yay.. can't wait. Aja, nu ska jag sluta klaga det finns folk som inte får gå i skolan. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0