.

Hejhej! vart inget bloggande igår för jag hade så fullt upp med att åka till Stockholm och fixa inför Sihams överrasknings-födelsedagsmiddag. Middagen vart jättetrevlig och jag hade hur kul som helst. Mycket god mat & efterrätt också, huhu. Efter vi ätit satt vi länge och pratade en massor ända in på natten. När alla drog vid halv ett så stannade Sofia ph kvar och sov över, det var mysigt. :) idag har jag inga planer, har precis diskat upp och städat i köket och det tog en hel timme. Usch vad med disk. Jaja, nu ska jag väl hitta på nåt annat. hej då så länge!


såhär vart färgningen. Inte så stor skillnad men lite mörkare än innan.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

det köper jag på taj mahal i stockholm :)

2009-01-06 @ 02:15:03
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0