duschjävel

aaargh jag är så arg! gissa vad som hände nyss när jag står i duschen? jamenar det KAN bara hända mig känns det som, duschen går sönder! den slutar funka av någon anledning och där står jag med schampoo i hela huvet! & så säger mamma att den har vart så hela dan, TACK FÖR FÖRVARNINGEN. så jag fick skölja av huvet i handfatet för där funkar vattnet utmärkt såklart. Mamma förstår heller inte varför jag är så arg och föreslår att jag ska gå över till grannen i min hundduk & blöta hår och duscha, vafan!

Kommentarer
Postat av: annaa

näämen gud va jobbigt hahah du måste ha blivit väldigt arg förstår jah :P

2009-01-14 @ 20:30:53
Postat av: Mathilda

haha ja, men den är fixad nu som tur är :D

2009-01-14 @ 20:57:33
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så mobbad

2009-01-14 @ 23:10:44
Postat av: Mathilda

duschen som är mobbad!

2009-01-15 @ 10:16:51
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0