dumma naturkunskapsprov

Clark åkte just ut från Top model, lite synd tycker jag. Men jag håller fortfarande på Samantha. & Analeigh nu för tiden. Haha, ja så är det. Tittade även på "My sweet sixteen" på MTV i reklamerna också och jag insåg att det är inte långt kvar tills min egna sweet sixteen! haha. Även om jag är ett år efter alla andra så vill jag hitta på något riktigt kul. I år fyller jag år på en fredag också så då har man hela helgen på sig att hitta på kul grejer. Funderar på att ha ett stort sleep-over med en massa tjejer och tema rosa. Eller något sådant, det vore mysigt.

Idag avklarade jag mina nedrans prov och nu är det inga prov de kommande veckorna så vitt jag vet, skönt! Matteprovet gick bra men naturkunskapen gick åt skogen. Jag förstår mig inte på Hans försvenskade språk och hans krångliga ord. Vad är det för fel på att bara skriva så att folk förstår, varför måste han göra det ännu svårare än vad det redan är? Till exempel en fråga löd såhär: "Intensiteten i biomasseproduktionen i pelagalen i en oligotrof orsakas vanligen av; a. tillgängligt solljus, b. syrgaskoncentrationen eller c, koldioxidkoncentrationen."  Alltså inte helt lätt. Aja, jag klarade av det iallafall. Efter skolan var jag hos Chris & sen skulle han på träning och då drog jag hem och var lite barnvakt åt min lillebror. Nej nu ska jag sluta skriva innan det blir för långt. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sana

Jaag vet vem som vinner :D hihii

2009-01-21 @ 22:17:34
URL: http://paslawskasaleh.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja oxå :) fulaste tjejen vinner -.-

2009-01-21 @ 22:47:20
Postat av: Mathilda

haha jobbigt!

2009-01-21 @ 23:12:53
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0