busy tuesday

Go kväll där ute! Tisdagskväll här nurå och jag har precis blivit klar med allt jag skulle göra idag. Rätt bra, klockan är halv elva. Idag gick jag i skolan & sen åkte jag hem för att plugga, flitig som jag är!, och sen åkte jag och mötte upp Isabella på stan och vi begav oss till jobbelijobbet. Var där i tre timmar, passade på att läsa en massa naturkunskap medan jag satt där så jag fick in det mesta i hjärnan, skönt! är förberedd inför provet imorn nu. Har dessutom matteprov imorn och det är jag dock inte lika taggad på. Det får gå som det går.

Och vet ni vad? The Killers (som kanske är ett utav de bästa banden i historien) kommer till Sverige i sommar! de kommer dock inte ha någon egen konsert (fanfördom) men dom kommer till Hultsfred. Jag & Johanna funderar på att dra ner och lyssna på dom men vi vet inte om man kan vara där en dag eller om det bara är 4 dagar som gäller? Vet inte om jag är så himla sugen på att sova i tält där borta, haha. Annars kanske jag & Becka ska dra till peace and love-festivalen, ja någon festival blir det iallafall! :) Eftersom (efter mycket tjafs med mamma) jag inte hemma på URF-dagarna, tråkigt nog. Nej nu ska jag pysa. Imorgon är det skola igen, företagsekonomi & två prov = tråkig dag. Sen ska jag hem till C igen och mysa :) puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0