AJ

ja, överskriften säger väl det mesta just nu. Har en sån otrolig träningsvärk så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vaknade imorse av att det gjorde så ont i rumpan att jag knappt kunde ligga på den, haha. Och nu under dagen har det blivit i ryggen också men framförallt i benen & låren. It's not funny, jag känner mig som en gammal människa med rangliga ben.

Gud så skönt det var att vara ledig idag säger jag bara, thank god for studiedagar. Sov till 12, åkte till skolan för att hämta några papper jag glömt och sen drog jag till Sara på Frisörerna. Satt där i lite mer än en timme och nu är håret som nytt igen, nästan. Det jag älskar mest av att gå till frisörer är att de tvättar de med deras superprodukter. Och idag fick jag ett värmeskydd i från TIGI som luktar så himmelskt att jag går runt och luktar på mitt egna hår, haha. Det ska jag bergis köpa nästa gång jag är på stan. Ska ändå dit nästa vecka för att shoppa lite hårprodukter, älskar sånt.

Efter mitt frisörbesök träffade jag Sofia för vi skulle äta på Subway. På väg dit träffade vi på Isabella och hon hängde också på. Vi satt där ett par timmar och sen drog jag hem för att det var dans. Vart street & Modern ikväll och jag överlevde, trots min träningsvärk. Nej nu ska jag dra mig från datorn och läsa lite ur Twilightboken. Puss godnatt.


Kommentarer
Postat av: marianne

åh har du börjat läsa den nu? :D goodie! är det ettan eller?

2009-01-28 @ 20:28:46
Postat av: Mathilda

ja :) den är bra!

2009-01-28 @ 22:34:02
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är beroende av din blogg =)

2009-01-28 @ 22:49:00
Postat av: Anonym

haha det låter bra :)!

2009-01-28 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0