a lonely january

Go kväller. Jag skrev ett inlägg tidigare idag men det vart något fel när jag skulle publicera det tydligen. Har inte kunnat se det på min blogg idag iallafall.. aja jag skrev nog ingenting särskillt ändå. Har vart en seg dag idag. Låg bara i sängen och tittade på the Hills men nu ikväll har jag vart hemma hos Sofia. Det var jättekul! vi åt godis, tittade på körslaget och sen spelade vi Buzz med hennes familj, hur kul som helst! haha. Jag kom hem för kanske en timme sedan och nu sitter jag här och lyssnar på depri-musik, haha. Tycker om det, speciellt på hög volym och när man kan sjunga med också. Tja emo. Nej nu ska jag sluta skriva och sätta på ännu en låt. Peace, hahaha.


Kan ju kanske bjuda på en bra låt här som beskriver kanske exakt hur jag känner nu, njut!


Kommentarer
Postat av: sofia ph

ja det var jättekul :D haha!



gud vilke bra och sann låt, jag vet hur du känner..

2009-01-04 @ 13:35:06
Postat av: Mathilda

visst? jag tänkte faktiskt lite på dig när jag la in den haha :)

2009-01-04 @ 16:01:48
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: sofiaph

haha :) den var iaf jättebra!

2009-01-05 @ 15:55:44
Postat av: Dinela

dundertext !

2009-01-10 @ 00:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0