working 9 to 5

Hejsan gott folk. Hade sjukt kul på jobbet ikväll med Isabella! vi vet verkligen hur vi kan roa oss och göra det tråkiga lite roligare. Vi skrattade så vi fick ont i magen, ringde och skämtade med folk och sedan la på & satt och snackade med säljcoachen Mohammed. Jag vet, det kanske inte är så jättebra om någon får reda på att vi håller på så på jobbtid men det var värt det! Imorn ska jag ju dit igen och då är ingen utav dem där. Trist. Nej nu ska jag gå och baka en tårta åt mamma som fyller år imorn, hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: johnny

Heter din coach mohammed alser?

2009-02-27 @ 07:06:26
Postat av: Mathilda

jag vet inte vad han heter i efternamn men han är inte min coach, han bara var där igår :)

2009-02-27 @ 08:26:11
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Isabella

nu ska vi inte nämna nåra namn här höhö..

mathilda faktiskt så tror jag att jag hatar dig nu för att du la upp den dära bilden.. :P



2009-02-27 @ 18:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0