uppesittar natt

just nu kan jag bara beskriva mig själv med ett ord: död. Jag orkar knappt hålla ögonen uppe men det måste jag för snart ska jag iväg till stockholm med tjejerna igen. Vi var alltså uppe inatt och kollade på film. Och eftersom hemska saker skulle hända med den som somnade så gjorde ingen det, haha. Jag, sofia & siham i sofias källare heela natten. Vi hann med att se Systrar i jeans 2, Hauted forrest, the message, american crime och halva lejonkungen. Vid tiden då Mofasa dör i Lejonkungen somnade jag och då var nog klockan 6 på morgonen. Har sovit tills nu och nu är bara problemet hur vi ska få upp Sofia som fortfarande tycks ligga och sova. Hmm..

Dessutom så tog jag modet till mig och färgade håret igår. Lite spontant sådär. Jag kan säga att det är väldigt, väldigt mörkt. Känns lite annorlunda nu i början men jag vänjer mig nog. Jag behövde ju som sagt en liten förändring. Nej nu ska jag äta frukost, puss hej.

ps. jag måste bara säga att jag drömde väärlden bästa dröm inatt, ååh den kändes så verklig, haha. hejdå!


Kommentarer
Postat av: linda

är american crime bra?

2009-02-20 @ 14:42:27
Postat av: Mathilda

den var asbra! fast hemsk

2009-02-20 @ 20:33:37
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0