torsdag

tjo. sitter här och har precis tagit bort sminket och lagt på en ansiktsmask, haha. Man ser så rolig ut i dom. Som ett spöke.. huhu. Jaja, idag har jag jobbat. Gick dit två timmar innan för Sanah & Raquel också skulle dit och troligtvis ska dom fortsätta jobba där. Hoppas på det iaf, mycket roligare att vara fler än att sitta själv och sälja. Det var även min sista provdag idag också, imorgon får jag reda på hur vi ska göra, om jag får fast anställning osv. Spännande!

Imorgon har vi värsta alla-hjärtans-dag-dagen i skolan. Alla lektioner är inställda och vi ska bara ha en massa kärlekstrams hela dagen. Är inte så peppad på kärlek just nu men det är väl chill att slippa lektioner. Alla har köpt sånahär "I <3 skrapan"-tröjor så vi ska ha på oss dom imorgon, woho. Skönt, slipper man tänka på vad man ska ha på sig haha. Nej nu ska jag ta bort ansiktsmasken från min feja, hej då! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0