torsdag

hej. idag har jag världens pms-dag så se upp för mig idag säger jag bara. Hela morgonen har jag haft en jättekonstig känsla och nu känns det som att jag inte orkar någonting och kommer att börja gråta för minsta lilla grej. Jobbigt, det kommer antagligen inte gå så bra på jobbet då. Men en bra sak i det dåliga är att min mobil äntligen är klar. Ska åka ner innan jobbet och hämta ut den. Har saknat den, hatar min fula mobil som jag har just nu.

Ja, idag ska jag som sagt jobba. Från fyra till åtta igen och sen ska jag möta Siham i gottsunda centrum för vi ska hyra en massa filmer. För inatt ska vi nämligen (jag, siham & sofia) sitta uppe och titta på en massa skräckfilmer. Härligt! Egentligen tänkte jag färga mitt hår ikväll, har köpt färg och så men jag fegade ur lite. Färgen är jättemörkt brun och jag ska nog färga snart men jag har nog inte riktigt tröttnat på min nuvarande än. Nej nu ska jag klä på mig. Hej då, ha en trevlig dag.

welcome back, iv'e missed you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0