tjejkväll

okej nu är jag officiellt kär i T.I eller Clifford Joseph Harris Jr som han heter. He's my man och vi ska gifta oss. Måste bara komma på ett sätt som vi kan träffas och han kan bli kär i mig, haha. Har suttit och plågat mina vänner ikväll om honom,  vet allt om honom nu efter lite google-ingar. Tycker ni att jag är galen? då ska ni träffa min vän Sofia, haha. Har nog aldrig träffat någon så besatt av Håkan Hellström som hon. Crazy girl!

Ikväll hade vi som sagt en myskväll hos mig. Det var skoj! Jag och Isabella har även bestämt att vi ska flytta till Los Angeles när vi gått ut trean och bo där ett par år. Vi har t om kollat upp lägenheter, haha. Lätt att det ska bli av!


Here we come!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en sån falsk människa

2009-02-22 @ 22:06:29
Postat av: Mathilda

haha okej

2009-02-22 @ 22:10:57
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

yäääy mathilda here we come ;D lite seg comment ja vet..

2009-02-24 @ 11:25:26
Postat av: Anonym

yäääy mathilda here we come ;D lite seg comment ja vet..

2009-02-24 @ 11:25:45
Postat av: Anonym

han heter inte så, han heter Tip Harris! ;)

2009-03-02 @ 19:17:08
Postat av: Anonym

hahah du vet fan inget om killen, hon ba han är min man! Hans son heter Clifford Joseph Harris Jr.

2009-03-02 @ 19:22:28
Postat av: Mathilda

Öh, hans barn med Tameka heter King & Major Harris och hans andra tre barn heter Domani, Messiah och Deyjah. Hans riktiga namn är visst Clifford Joseph Harris Jr, så du kan ju bara vara tyst. tror du inte att jag vet det eller?

2009-03-02 @ 19:39:54
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Mathilda

han son som kallas King heter egentligen Clifford Joseph "King" Harris III. Och det är inte samma sak, kolla upp ditt fakta innan du yttrar dig :)

2009-03-02 @ 19:43:12
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0