tisdag

hejhej. kom precis ut ur duschen, skönt efter en dansträning huhu. Idag har jag vart lite här och var ska jag säga er. Hade liten sovmorgon imorse, matte i skolan och sen åkte jag direkt hem till Matilda (som precia vaknat). Där satt vi och åt frulle hur länge som helst och sen slappade vi på hennes säng tills världens sötaste Oliver (Matildas 1åriga lillebror) kom hem och då umgicks vi lite med honom. Fast han var lite dissig idag må jag säga.

Sen drog jag hem för att Majan & Becka skulle komma hit när de slutat i skolan. Jag & Becka gick och köpte godis (oväntat, va?) i väntan på Majan. Vi tittade lite på the hills och hade allmänt trevligt. Sen var det träning för allas del så vi skiljdes åt. Har dansat modern en och en halv timme, kulkul.

Vet ni vad som hände idag som inte var särskilt kul? Jag klämde mitt lillfinger i min garderobsdörr och vet ni vad jag fick då? Tvp blodblåsor! hör ni hur äckligt det låter? haha. Ja menar blod är redan äckligt och blåsor är också äckligt, lägger man ihop dessa så får man ju det ultimata äckliga. Fast som tur är så är de inte så stora, haha. Nej nu ska jag sluta äckla er och fortsätta på min finfina header som jag håller på me! ni får se resultatet ikväll eller imorn om ni har tur. Puss, hej!

danselidansa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0