tandisen

tjohejsan! fettisdagen idag vilket man nästan kan förstå blir min & Sofias dag. Min tjocke vän och jag, hon jag aldrig behöver skämmas för att äta med och som alltid är sugen på godis precis när jag är det! eftersom jag inte hann träffa henne idag ska vi ha en semmel-dejt imorgon istället. Jag förslog att vi skulle köpa med oss hem men sofia tyckte att det var bättre att köpa med sig egna som man kan göra hemma, för då kan man ju ha på hur mycket grädde man vill? ack, du känner mig så väl flicka lilla.

Idag har jag hunnit vara på många ställen vill jag lova. Hade en lektion i skolan, matte (buu) på morgonen och sen drog jag hem för att sova vidare lite. Min andra lektion för dagen började klockan två men då hade jag tid hos tandläkaren. Fy vad jag hatar tandläkare har jag insett. Jag bara rös när jag kände lukten där inne och jag tycker att det är så obehagligt när de rör runt i munnen på en.. ja, iallafall hade jag inga hål & det såg finfint ut.

Efter mitt visit hos tandisen så tog jag bussen till Gustaf för att plugga lite företagsekonomi. Snäll som han e så hade han bakat en kladdkaka så det åt vi också, mums! gick rätt bra med pluggningen och jag förstår en hel del nu. Fick en lång förklaring om hur man räknar baklänges-moms så nu fattar jag de oxå, tackelitackar.

Var och dansade nu på kvällen och fick göra massa tokiga grejs. Vi gjorde även en koreografi till "Until we bleed"- låten från "i taket lyser stjärnorna", åh vad jag älskar den låten. vi ska tyvärr inte uppträda med den men det hade vart kul. Nej nu känner jag att inlägget blir alldeles för långt, duktigt om ni orkat läsa hela! haha. Godnatt på er <3 .


usch! bilden får mig att rysa av skräck. och så får ja ont i tänderna.. blä


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh älskar låten..

2009-02-24 @ 23:35:54
Postat av: Anonym

du uppdaterar skit dåligt ju ;P

2009-02-25 @ 20:04:10
Postat av: Mathilda

jag försöker mitt bästa ;P

2009-02-25 @ 20:31:11
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0