svar till anonym.

Jag är bara tvungen att skriva lite eftersom det verkar ha blivit en stor diskution där nere i ett inlägg då folk tycker att jag är en fjortis. Vi skulle kunna fortsätta diskutionen där nere men jag tänkte bara ta upp det här så vi slipper fortsätta. Okej, du satte dig ner och kom på massa bevis på att jag är en fjortis, här är motbevisen.

Nej, jag putar inte med mina läppar, dom är som dom är och jag gör ingenting för att försöka få dem att se större ut. Extentions eller inte, avgör det om man är fjortis eller inte? jag kan erkänna att det ser rätt fjortis ut med tjejer som har extentions som man ser att det är fake men jag har lagt ner lite mer tid och fixat så att det är precis i samma färg och om du sett mig i verkligheten (som jag antar) så kan du nog se att det inte ser så fake ut? är jag fjortis för att jag vill ha längre hår än vad jag har?

Att jag klär mig som en fjortis? haha, det var kul. Jag har min egna klädstil och jag klär mig precis hur jag vill. Jag använder jeans, leggings osv som de flesta människor gör. Gör inte du det eller? Att jag går konstigt? ja, du verkar tydligen ha spanat in mig rätt bra och om du tycker att jag går konstigt, vad ska jag göra åt det? och hur gör man egentligen för att gå konstigt? jag går inte som ett handikapp direkt, har aldrig hört någon säga något om det förr så det där var nog bara någonting du skrev ner i brist på anledningar.

Anledningen att jag tar bilder i spegeln är för att folk har skrivit och frågat om jag kan lägga ut "dagens outfits" och då jag inte har hur lång tid på morgonen som helst så går det snabbare i spegeln. Jag sminkar mig precis som alla andra människor gör & tror att jag äger hela uppsala? varför skulle jag tro det, det är inte direkt som att jag tänker på hur jag går när jag går på stan med mina vänner.

Jag hoppas att du kanske får en tankeställare nu och inser att det faktiskt inte är något fel på mig som du tycks påstå. Jag är precis den jag är och det vet dom som känner mig. Jag vet att jag kan få ett dåligt första intryck, det är många som har sagt att jag ser bitchigare ut än vad jag är och det tycker jag själv är jobbigt eftersom jag inte själv ser mig som bitchig. Och fjortis är nog det sista jag ser mig som och det kan nog alla mina vänner som känner mig hålla med om.

Jag tycker synd om dig faktiskt, du verkar ha väldigt dåligt självförtroende som går och kränker ner på andra. Du måste tydligen vara rätt besatt om du besöker min blogg så ofta och har sån koll på mig? och om du bara gör det "för skoj skull" borde du kanske skaffa en hobby? :/ och jag vet säkert visst vem du är, så när du är redo att sluta sitta bakom datorn och tro att du är bättre än andra, då kan du väl komma fram och säga vad du heter istället? Varför ens säga någonting om man inte kan stå för det?


Kommentarer
Postat av: siham

As bra svar mathilda , antingen är folk bara avundsjuka. Eller så har dom inget liv själva och måste kränka ner alla andra för att känna sig en aning bättre.



= Att vara sig själv är en naturlig rättighet. ingen ska behöva ändra på sig bara för en annan anser sig vara en så kallad '' fjortis''

2009-02-25 @ 21:00:38
URL: http://paulasiham.blogg.se/
Postat av: Jasmin

ååh, fantastic 4 gav dig styrka.

du är vacker precis som du är, tro inget annat! superbra skrivet :)

2009-02-25 @ 22:17:44
URL: http://jasminsaleh.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha tack ni e bäst!

2009-02-25 @ 22:29:10
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Sofias

Du har helt rätt!

2009-02-25 @ 23:29:18
Postat av: Anonym

du borde inte ens ha kvar kommentarerna, ta bort dom. Du ska inte låta dig påverkas!

2009-02-25 @ 23:29:32
Postat av: mbb

men gud den där anonyma jävlen kan ta sig långt in i röven! DU ÄR SÅÅÅ SNYGG ATT ALLA ANDRA VILL SE UT SOM DIG, thats it :D

2009-02-26 @ 16:28:33
URL: http://matildabohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt bra skrivt, bara töntigt att hålla på som den där. Gillar din blogg den är skoj:)

2009-02-26 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0