partyparty.

God morgon, för min del iallafall. Klockan är två och jag förstår inte hur jag kunde ha sovit så länge utan att vakna. Det kanske beror på att jag kom hem runt halv 3 igårnatt och var så trött att jag somnade på direkten. Vi (Maria, Betti, Anki och jag) var på fest som Alladin hade i Sävja. Det var hur kul som helst, längesen man var på en fest som faktiskt var kul. Det var roligt folk och bra musik, det gillar vi!

Idag består tyvärr min dag utav Företagsekonomi-pluggande. Det är nästan så att jag vill spy på det men det kan jag ju tyvärr inte göra. Har prov på onsdag och har knappt någon aning om vad det handlar om. Usch vad jag hatar att plugga på lov. Ikväll får vi se vad som händer, förhoppningsvis hittas det på något kul. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0