onsdag

Tjo! blir snabbt inlägg nu för jag ska iväg till Maria innan dansen. Idag slutade jag jättetidigt & då drog jag och Kicki til fyrisskolan för att fixa böcker till mig & fixa in henne på lördagsskolan med mig. Yay! nu blir det nog mindre trist. Träffade på Lena där också och vi tre gick för att köpa godis och lite till.. haha. Blir alltid sån tjockis med dig Lena ;D . Sen gick dom tillbaka till Fyris och jag gick till gamla Linnéskolan för att vänta på Matilda. Där inne i trappen satt mitt gamla crew på frisör och det var jättekul att träffa på dom! fast tyvärr var inte Carola där så henne ska jag träffa imorgon på stan :) wii.

Eftersom jag hade en massa godis & sånt med mig gick jag och Matilda och satte oss på stadsbiblioteket, coola som vi är. Där satt vi bland barnböckerna, käkade godis, låssas pluggade och pratade om allt mellan himmel och jord. Nu har jag pluggat som en dåre, har en inlämningsuppgift och ett prov imorn och jag hade varken börjat med någon utav dem.Är nästan klar nu men ska ta resten ikväll efter dansen. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0