no one's gonna love you more than I do.

är det bara jag som blir jättesugen på semlor när man går in på blogg.se's förstasida? mmm, jag ska nog köpa det någon dag. Det är väl semmel-dagen snart? haha, ni som inte känner mig måste nog tro att jag är världens tjockis så mycket jag bloggar om godis och sånt. Fast jag kanske är det, maybe maybe.

Idag var det onsdag och det är en kort dag i skolan. Jag & Gustaf åkte ner på stan ett tag och nu på kvällen kom Carro hit och jag hjälpte henne att fixa hennes naglar. Ska snart iväg och dansa street också. Jag har undrat rätt länge vad låten heter som vi värmer upp till på Moderna dansen heter och nu sökte jag upp det och har hittat den. Jag verkligen älskar den och det var dessutom Band of Horses som sjunger och jag tycker redan att de är hur bra som helst. Härligt, kommer att bli min nya låt som jag knarkar. Den heter "No one's gonna love you" typ.

Och har ni hört om Chris Brown och Rihanna då? ;O Johannes visade mig imorse på företagsekonomin, undrar om det verkligen är sant! för er som inte har hört så har Chris Brown misshandlat Rihanna och själv erkänt det. Han riskerar att åka i fängelse i nio år. Sjukt, det trodde jag verkligen inte om lilla Chris Breezy. Nej nu ska jag gör mig iordning för dansen. ciao!

här är låten, njuut!


but no one is ever gonna love you more than I do
no one's gonna love you more than I do.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att någon gick i borgen för honom för 50 000 dollar :O

2009-02-11 @ 20:31:43
Postat av: isabelle

band of horses har även gjort en låt som heter "the funeral" vilken jag tycker är väldigt bra!

2009-02-11 @ 23:36:10
URL: http://isabellewahlund.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ja den är dunder :)

2009-02-12 @ 10:28:35
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0