mr. big

Igår tittade jag och Becka på sex and the city filmen. Det var iorförsig tredje gången för mig men jag tycker om den så mycket så den blir aldrig dålig. En sak jag kom och tänka på är hur länge Mr Big och Carrie faktiskt har träffats. Han är ju med från det allra första avsnittet i den första sesongen för många, många år sen och nu gifter de sig. De hade vart fram och tillbaka i tio år och till slut bestämde de sig för att vara tillsammans för alltid. Jag har aldrig förstått hur hon har stått ut men igår fick jag mig en tankeställare. Jag har redan min Mr Big. Så som vi hållt på fram och tillbaka de senaste snart 9 månaderna, tänk om vi slutar som dom? ska vi hålla på såhär i 10 år och sen gifta oss? haha. Det skulle inte förvåna mig, haha. Jag tycker att hon säger en bra sak kvällen innan de ska gifta sig och han tvekar lite. Att de redan har gått igenom allt dåligt som kan hända så det kan inte bli värre. Haha, känner nog igen mig lite där. Nej nu ska jag till jobbet, hejsvejs!

I have found my Mr. Big


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0