måndag

hallå mina vänner. Sitter här och tittar lite på tv medan jag skriver. Trevlig kombination. Är väldigt trött också men jag får ta och pigga upp mig lite för om en timme måste jag gå till dansen. Orkar egentligen inte men jag pallrar mig dit ändå, kommer att kännas bättre efteråt. Jag har varit jättesugen på semlor de senaste dagarna, när kommer semmel-dagen så man får äta dom? eller har jag kanske missat den? det hade ju inte varit så kul. Men det blir en massa tårtor och sådant i helgen och den efteråt för min mamma & jag fyller nämligen år. Hon fyller den här fredagen och jag nästa, huhu! nej nu ska jag läsa lite företagsekonomi. ciao

mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

semmeldagen är imorgon :D

2009-02-23 @ 19:28:07
Postat av: Anonym

den är imorgon muppis :D

2009-02-23 @ 19:56:07
URL: http://matildabohlin.blogg.se/
Postat av: frida

Hej (: visst jobbar du som telefonförsäljare? Vad frågade dom på anställningsintervjun och så? jag ska på intervju snart och är väl lite halvt nervös sådär.. haha!

2009-02-23 @ 19:58:09
Postat av: Mathilda

ja, det gör jag. Anställningsintervjun är ingenting du behöver oroa dig för, den går väldigt snabbt! om det är på Din-K du ska till. (där jag jobbar). Mig frågade de bara vad jag tyckte en bra telefonförsäljare skulle ha för egenskaper och vad den inte skulle göra, enligt mig alltså. Och sen fick jag berätta lite om mig själv, det var väl det ända. :) lycka till!

2009-02-23 @ 22:01:55
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0