lördag

Hejhej! känns som om det var längesen man skrev här lite, nu får jag skriva av mig. Igår efter jobbet drog jag direkt hem till Matilda i Vilan och vi hade myskväll med godis & let's dance. Min perfekta fredag, hade antagligen inte orkat med någonting annat. Jag kom hem vid elva, gjorde min företagsläxa & sen soov jag.

Lördagsskola imorse, jobb & kom hem för en timme sen. Är (och har vart hela dagen) med Isabella och vi håller på att göra oss iordning inför ikväll. :) Vi ska på BDTB på musikens hus, hoppas att det blir kul. Snart är det the hills också, det får man inte missa! puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Jag tkr att du sminkar dig så fint och bra och jag har en fråga, vet du någon bra fundation som är ungefär samma färg som hyn? Jag har en som är lite för brun och när det blir sol ute så ser det inte så fint ut, vad använder du och snälla skriv någon bra som passar hudfärgen :)

2009-03-01 @ 11:56:09
Postat av: Mathilda

Hej! tack så mycket. jag är inte så jättebra på foundations för att jag har inte testat så många olika men en som jag använder som jag tycker är kanonbra är True Match Minerals från Loreal. Det är en mineralfoundation och om du hittar en bra färg i den serien så kommer det se väldigt naturligt ut. :) hoppas jag kunde vara till hjälp, annars är det bara att fråga om hjälp i affären (:

2009-03-01 @ 12:41:06
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0