go morron

God morgon där ute. Jag & sofia skulle vara duktiga och gå upp tidigt och åka ner på stan men icke sa nicke. Halv ett (när vi skulle vara klara) vaknade jag och verkligen orkade inte gå upp. Då får man ett litet sms från flickan "mathilda måste vi gå på stan idag jag är jättetrött.." haha, tack och lov, tänkte jag och somna om lite. Fast nu ska hon hit snart och så ska hon få äta upp mitt godis från igårkväll och se på film.

Jag låg och tittade lite på tv nyss och då kom den här reklamen för Madonnas tour. Haha, hon är ju faktiskt lite för sorlig måste jag säga. Har ni sett vad hennes tour heter? "Sticky and sweet tour". Helt ärligt, hon är ju fan över 50 år nu och kolla hur hon håller på, på scenen och sånt. Jag skulle skämts ihjäl för min mamma om hon höll på sådär. Självklart är hon sjukt framgångsrik och har lyckats riktigt bra men jag tycker någonstans att det faktiskt räcker nu. Hon var jättestor när hon var ung, kan hon inte bara nöja sig med det och gå i pension med värdigheten kvar?

och en sak till, Coldplays låt Lost är så sjuuuuuuuukt bra. GAH jag älskar Coldplay, jag blir galen! jag förstår inte hur en grupp kan vara så sjukt bra. 22 augusti HERE WE COME!

Madonna då

Madonna nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :D jätte bra blogg! gillar den verkligen.

det jag skulle vilja veta är hur söker man till ditt jobb? vart går man in vart ringer man vart mailar man? snälla svara :) tack och kram

2009-02-18 @ 14:55:04
Postat av: Mathilda

hejhej! tack så mycket, det glädjer mig :). Ja, man kan bli "rekommenderad" av någon som jobbar där och då ringer säljcoacherna upp dig. Annars kan du få numret till säljcoacherna, då kan du själv ringa dem och säga att du är intresserad av att jobba hos dem :) kram!

2009-02-19 @ 00:36:15
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0