fredag

hejhej, trött till tusen här och ska gå & lägga mig när som helst. Tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag hoppar i sängs. Jobbade idag, trots min förkylning och det gick sämst! sålde hur dåligt som helst. Vart lite halvt deppig hela dagen, du vet utan anledning, bara lite nere. Sedan kom Siham & Sofia hit och det lättade upp mitt humör också. Vi färgade Sofias hår och började smida planer inför min b-day (om 4 veckor idag). Senare kom Matilda hit och vi gick över till Sofia för att sjunga oss hesa av Singstar. Kul kväll med tjejorna, helt enkelt! Lördagsskola imorn och sen tror jag att jag bara ska hem. Kommer nog inte kunna jobba imorn, puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0