förkyld

Pjuh, då har man gått och blivit riktigt dålig. Klarade inte av att jobba idag så jag åkte hem istället och har legat och sovit de närmsta timmarna. Köpte en nässpray idag på stan så får hoppas att den hjälper. Köpte även med halstabletter så nu är jag fit for fight. Det var jättemysigt att träffa Carro från min klass på frisör på stan, vi åt på Cupido och pratade om allt möjligt. Jag måste nog säga att jag faktiskt inte ångrar mitt omval av gymnasie!

Imorgon ska jag försöka pallra mig iväg till skolan och jobbet och sedan blir det nog en lugn fredag, förhoppningsvis. Har ju trots allt lördagsskola också, fy vad tråkigt. Men nu går ju Kicki där också, blir nog bra det. Nej nu ska jag göra varm oboy. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0